søndag den 28. september 2008

Nyhedernes avenue

Så har verdens (og DB's) nyheder indtaget Nåleøjet. Hvad der rører sig rundt omkring i det ganske land, får ganske vist ikke tildelt min store interesse og opmærksomhed. Især da man sædvanligvis ikke kan undgå at få nyhederne andetsteds fra i løbet af dagen.
Men Litteratursidens og DB's henholdsvis anbefalinger og nyheder er dog meget smarte sådan at have samlet. Desuden kan mine feeds måske drage nytte hos en anden lykkelig bloglæser.
Men de større nyheder skal heller ikke snydes for en plads. Så helt i bunden af min blog har jeg placeret New York Times' World News. Der er der mulighed for at klikke sig ind på eksempelvis Africa og se hovednyhederne derfra.
Jeg har undladt de indenrigske nyheder, fordi jeg synes min blog roder. Måske vender de frygteligt tilbage når jeg engang har lidt mere styr på den.

Ingen kommentarer: