onsdag den 24. september 2008

Tha blog

Meningerne om det at blogge har været meget delte holdet rundt. Jeg selv har været over termer som selviscenesættende og narcissistisk ævl til kreativ udfoldelse, meningstilkendegivelse og selverkendelse. Min blog vil formentlig aldrig ende i en større fortælling om privatsfære og ædle gerninger, men på den anden side skal man heller aldrig sige aldrig. Og sandt at sige har jeg i nuværende stund faktisk ikke andet end privatsfære på sinde. Så i et anfald af panisk skriveblokering, vil min tilstoppede køkkenvask og en pakke knækbrød i Fakta til en 10’er sikkert også være vejen ud.
Med denne meget korte – ja, meningstilkendegivelse, indleder jeg mit forhold til en weblog jeg indtil nu har formået at afsky og byder den velkommen (omend med en ildtang): Hej Weblog, jeg håber vi bliver gode venner.

Ingen kommentarer: