tirsdag den 30. september 2008

Waving my arms and singing hallelujah

Så fik jeg lagt lidt flere relevante feeds ind på min blog. Nederst på siden er DR Indland og DR Kultur nu også at finde udover mine fancy world wide wordy news allernederst på siden. Jeg synes ikke det har været et problem at tilføje dem; på de fleste sider er det muligt bare at scrolle ned på siden og finde det orange RSS-logo, og så tilføje rss feed'et på den måde. Hvis Feed logoet kan være svært at opspore på en side, kan man med fordel google fx "DR feeds" og hvis det ønskede feed findes, er det sandsynligvis det første resultat du får frem. Derudover vil du formentlig på de fleste hjemmesider kunne finde en masse hjælp og information om at abonnere på feeds.
Men min iGoogle, som nu er blevet forfremmet til startside med alle relevante links, udfører nu alligevel arbejdet godt for mig, og nyhederne på min blog, må jeg indrømme, gør ikke så meget andet end at rode og forvirre endnu mere (derfor bloggens nu noget afpillede, kliniske look, fremfor det tidligere blå og spraglede).
Dog i alle tilfælde - bless Web 2.0, for dets utal af muligheder.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

HALLELUJAH